Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

"Metropolia stała się faktem". Żuk obiecuje elektryczne rowery i nowy dworzec. Co jeszcze?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 września 2018 r. o 14:15 Powrót do artykułu
Wielka wizja metropolii. Autobusy miejskie jeżdżące do okolicznych wsi (razem ze Świdnikiem) przejeżdżają przez całe miasto. Mieszczuchom pozostają, puste wprawdzie ale, kursujące pokrętnymi trasami trolejbusy takich linii jak 157, 152 czy 154 a . Wiele dzielnic jest źle skomunikowanych a niemal wszystkie linie muszą zahaczać o śródmieście bo przecież nie można budować biurowców poza centrum.  Wkrótce czeka nas drastyczna podwyżka cen energii elektrycznej a tu na horyzoncie rowery elektryczne. Tak przyziemne sprawy jak budowa 200 m ul. Wądolnej między ul. Szerokie i ul. Główną  nie obejmuje nawet projekt budowy ul. Głównej, podobnie jak kilkadziesiąt metrów starego asfaltu ul. Wojciechowskiej między odnowionym odcinkiem przy Polfie a odnowionym odcinkiem przy Stokrotce pozostawione na przyszłe dziesięciolecia. Czyli wizja kontra przyziemność.
  rdzeniem komunikacji powinny być 3-4 linie TRAMWAJU, na najbardziej popularnych kierunkach! a nie rozwalanie kolejnych kawałków miasta pod kolejne przeskalowane estakady dorgowe, żeby kierowcy postali sobie w korku 500metrów dalej!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
EUROSTAT: najbiedniejszy region Polski i Unii EUropejskiej - tak to lubelskie !!
 co ty bredzisz, połowa Rumunii i Bułgaria są od nas bidniejsze, zresztą w lubelskiem wcale się źle nie żyje, po prostu to region z dominacją ludności wiejskiej a takie zawsze wychodzą niedoszacowane w statystykach robionych pod regiony uprzemysłowione
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zamiast budować kolejne autostrady na zadupiach, które tylko przenoszą korek 500metrów dalej, Żuk powinien obiecać rozpoczęcie przygotowań do przeprowadzenia w kolejnej perspektywie budżetowej UE po 2020 roku -  linii TRAMWAJOWEJ, na początkek z JanaPawła przez Filaretów, miasteczko, centrum aż na Czechów. To by rozwiązało wiele problemów komunikacyjnych tego miasta!
 dokładnie, tramwaj to ostatnia rzecz której mi w Lublinie brakuje, żeby uznać to miasto za zachodnioeuropejską metropolję :) a trolejbusy można rozdać do Zamościa i Chełma, niech na prowincji też coś z życia mają :))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajne obietnice ale dlaczego ludzie z uciekają z Koziego Grodu do innych ościennych miast co mi z tego że będą proste chodniki i nowe drogi jak podlegli Panu Dyrektorzy nie dbają o pracowników niech Pan porówna sobie zarobki w innych miastach co najmniej 40 % więcej młodzi uciekają z tego miasta i słusznie niech dalej rządzą ludzie obsadzani po linii partyjnej którzy ludzi mają za nic a przed wyborami tylko obiecują. Do Pana nic nie mam a ja i większość znajomych będziemy głosować na innego kandydata by obecna "dyrekcja" nami nie pomiatała i dbała o pracowników ktoś inny z poza układu być może coś zmieni i ludzie nie będą uciekać z instytucji Panu podległych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ok, w takim układzie pieniądze na to powinny być udzielenie zgody na zabetonowanie górek czechowskich do jakiej dojdzie po wyborach, a którą wstępnie pan prezydent deklarował (stwierdził że propozycja dewelopera o budowie 3 tys. górek w zamian za park mieści się w oczekiwaniach prezydenta) Wtedy unikniemy dalszego zadłużania miasta. Policzmy: 3 000 mieszkań x 350 000 = c.a. 1 000 000 000 (1 mld zł). Marża developera na poziomie co najmniej 35 %, a myślę że 40 % (grunt ma za symboliczną złotówkę, czyli ok. 15 mln). , czyli zysk na poziomie 350-400 mln zł. Zatem mamy dwa warianty do wyboru: 1) Zgoda na zabetonowanie górek i podzielenie się marżą z miastem wysokości co najmniej 60 %, co odpowiada 210-240 mln zł do kasy miasta w postaci sfinansowania inwestycji pożytku publicznego, drogi, parki itd. 2) Brak zgody i deweloper za kilkanaście mln zł sprzedaje miastu górki Takiego stanowiska oczekiwałbym od prezydenta a nie mydlenia oczu jakimiś obietnicami o budowie parku i jego dofinansowaniem przez dewelopera w śmieszniej kwocie 10 mln. Jesli sie pomysliłem w obliczeniach to mnie poprawcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk i Żukow źle mi się kojarzą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zamiast budować kolejne autostrady na zadupiach, które tylko przenoszą korek 500metrów dalej, Żuk powinien obiecać rozpoczęcie przygotowań do przeprowadzenia w kolejnej perspektywie budżetowej UE po 2020 roku -  linii TRAMWAJOWEJ, na początkek z JanaPawła przez Filaretów, miasteczko, centrum aż na Czechów. To by rozwiązało wiele problemów komunikacyjnych tego miasta!
dokładnie, tramwaj to ostatnia rzecz której mi w Lublinie brakuje, żeby uznać to miasto za zachodnioeuropejską metropolję :) a trolejbusy można rozdać do Zamościa i Chełma, niech na prowincji też coś z życia mają :))
 no właśnie, urzędasy potrafią 200 milionów wydać na rozbudowę jednego skrzyżowania, ale porządnej komunikacji miejskiej opartej na tramwajach jak nie było tak nie ma...a przecież w Lublinie jest mnóstwo miejsca na tory, większość ulic ma szerokie pasy zieleni po których bez większych przebudów można położyć torowisko...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zamiast budować kolejne autostrady na zadupiach, które tylko przenoszą korek 500metrów dalej, Żuk powinien obiecać rozpoczęcie przygotowań do przeprowadzenia w kolejnej perspektywie budżetowej UE po 2020 roku -  linii TRAMWAJOWEJ, na początkek z JanaPawła przez Filaretów, miasteczko, centrum aż na Czechów. To by rozwiązało wiele problemów komunikacyjnych tego miasta!
dokładnie, tramwaj to ostatnia rzecz której mi w Lublinie brakuje, żeby uznać to miasto za zachodnioeuropejską metropolję :) a trolejbusy można rozdać do Zamościa i Chełma, niech na prowincji też coś z życia mają :))
no właśnie, urzędasy potrafią 200 milionów wydać na rozbudowę jednego skrzyżowania, ale porządnej komunikacji miejskiej opartej na tramwajach jak nie było tak nie ma...a przecież w Lublinie jest mnóstwo miejsca na tory, większość ulic ma szerokie pasy zieleni po których bez większych przebudów można położyć torowisko...
  dwa razy mniejszy i biedniejszy Olsztyn zbudował od zera sieć i właśnie zabiera się do rozbudowy, a u nas dalej lepią te ruskie tralJEBUSY po garażach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuku a co z lotniskiem bo narazie to połączeń ubywa i nic nie przybywa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I dwie obietnice o których się nie mówi: Zagraniczni studenci to nic innego jak ludzie z krajów całkowicie obcych nam kulturowo, czyli ściąganie zagrożenia na własne miasto. A druga obietnica to, że dług Lublina dobije 2 miliardów zł. Ale ale.. co jeszcze oprócz tego wszystkiego, a! byłbym zapomniał - dalsze betonowanie różnych miejsc użyteczności publicznej, drastyczne wycinki drzew( Nie poznacie Al. Racławickich i Lipowej!). Nie będzie uporządkowania ulic w mieście, będzie artystyczny nieład, zakorkowanie, a drogi będą zdecydowanie sprzyjać komunikacji samochodowej, a autobusy schodzą na drugi plan. Nie dajcie się nabrać, 3 kadencja to już nie będzie to samo co było w dwóch poprzednich, Lublin zmieni się na wielką niekorzyść. Głosujmy więc za każdą inną opcją, byle tylko nie dać się umocnić i tak już bardzo mocno rozwiniętym strukturom PO w mieście Lublin. To miast musi przejść roszady, muszą zmienić się władze Lublina, nastąpić jakieś odświeżenie, które pogrzebie te dziwne urzędniczo deweloperskie układy, które skaziły miasto. Lublin zasługuje na nowe rozdanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pisie trolle pluć więcej bo prezes dniówek nie wypłaci!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z jakim projektem przychodzi? W poniedziałek mówiąc o stadionie żużlowym nie miał żadnego projektu tylko pierd... 5/10
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk jest konkretny i za to go lubię i cenię. Żadnego lania wody, tylko konkretne propozycje i wizja tego co chce zrobić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ma Pan mój głos, ale mam zamiar przy okazji następnych wyborów rozliczyć pana z remontów ulic Aleja Unii Lubelskiej i Kunickiego jeśli tych dróg pan nie wyremontuje to więcej pan mojego głosu nie dostanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z jakim projektem przychodzi? W poniedziałek mówiąc o stadionie żużlowym nie miał żadnego projektu tylko pierd... 5/10
 Gowno wiesz w nogach spisz ;) Jak nie rozumiesz prostego przekazu to nie mamy o czym gadac. Najpierw sie robi ekspertyzy poten projektuje. Na wiekszosc ulic sa projekty, na dworzec sa, na parki sa. Natomiast te pajace z szeroko pojetej opozycji moga tylko rzucac haselkami remontow a sami nie wiedza jakie sa plany i przetargi rozpoczete
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zamiast budować kolejne autostrady na zadupiach, które tylko przenoszą korek 500metrów dalej, Żuk powinien obiecać rozpoczęcie przygotowań do przeprowadzenia w kolejnej perspektywie budżetowej UE po 2020 roku -  linii TRAMWAJOWEJ, na początkek z JanaPawła przez Filaretów, miasteczko, centrum aż na Czechów. To by rozwiązało wiele problemów komunikacyjnych tego miasta!
 No debil :D Wybudowac zajezdnie, nowa spolka miejska, setki ludzi do koordynacji, setki milionow, ulice dopiero pokonczone po remontach od nowa do przebudowy, trolejbusy do likwidacji. Po to żeby zrobic co najwyzej kilka linii ktore gowno dadza z powodu swiatel, braku kompletnego infrastruktury jak przejscia podziemne, dodatkowo ogromny halas, do ktorego lublinianie nie przywykli. Osiagnales wlasnie szczyt idiotyzmu. Brawo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedyny kandydat, którego stać na wynajęcie agencji PR do spamowania forów za 20.000 zł/m-c, nie mówiąc już o obstawieniu całego miasta bilbordami. Czy mamona znowu zwycięży?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za POmysły budowy develo-metroPOlii już dziękujemy. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tej "metropolii" na imię jest bizancjum. 4 mld środków z UE poszły na realizację ambicji człowieka ogarniętego megalomanią, który ma jeszcze czelność nazywać to inwestycjami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tworzenie bus pasów na drogach o 2 pasach ruchu jest bez sensu, tak samo jak budowanie sygnalizacji co 100 - 200 metrów. Tylko spowalnia ruch i powoduje korki, ale jak chce się ludzi wsadzić do autobusów to każdy pretekst dobry. To samo dotyczy ładowania kasy w rozbudowę sieci trolejbusowej, jak autobusy mogą jeździć na prąd lub CNG. Żuk i inni oficjele mają to gdzieś. Oni oglądają Lublin zza szyb służbowych samochodów, a tłuszcza niech się ciśnie w MPK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...